خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ
سرخط خبرها

Redmi Turbo 3 رونمایی شد | میان‌رده بهتر از این؟

  • کد خبر: ۲۲۱۲۲۵
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
Redmi Turbo 3 رونمایی شد | میان‌رده بهتر از این؟
«ردمی توربو ۳» با تراشه‌ قدرتمند کوالکام، نمایشگر ۱۲۰ هرتز، طراحی چشم‌نواز و ــ مهم‌تر از همه ــ قیمت مناسب رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شیائومی، همان‌طورکه قبلا وعده داده بود با برگزاری مراسمی، از گوشی جدید «ردمی توربو۳» رونمایی کرد. «ردمی توربو» برند جدید شیائومی است که می‌خواهد گوشی‌های قدرتمند و خوش‌قیمت به بازار عرضه کند؛ رویکردی که مشابهش را با برند «پوکو» و عرضه محصولاتی از جمله «پوکو X6 پرو» دیده بودیم.

ردمی توربو۳ اولین گوشی از برند جدید محسوب می‌شود و با مشخصات فنی چشمگیر و قیمت رقابتی به‌راحتی در فهرست بهترین گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد.

Redmi Turbo 3 رونمایی شد | میان‌رده بهتر از این؟!

مهم‌ترین شاخصه ردمی توربو۳ پردازنده آن است. اسنپدراگون 8s نسل۳ قدرت پردازشی میان‌رده جدید ردمی را تأمین می‌کند. این تراشه ۴نانومتری در واحد CPU یک هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A720 با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A520 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز دارد.

اسنپدراگون 8s نسل۳ کوالکام اکثر قابلیت‌های مدل پرچمدار را در خود دارد، ازجمله پشتیبانی از پردازش محلی هوش مصنوعی. به‌لطف این تراشه، ردمی توربو ۳ می‌تواند از قابلیت‌های هوش مصنوعی که در بهترین گوشی‌ها وجود دارند، بهره‌مند شود.

توربو توربو توربو توربو

ردمی توربو۳ به فریم تخت با انحنای جزئی در گوشه‌ها مجهز است و در پنل پشتی از دو دوربین میزبانی می‌کند. ضخامت این دستگاه ۷٫۸ میلی‌متر و وزنش تنها ۱۷۹ گرم است. شیائومی می‌گوید گوشی جدیدش، به‌لطف گواهی پنج‌ستاره SGS، در برابر سقوط مقاوم است.

ردمی توربو۳ از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با حاشیه‌های بسیار نازک، وضوح 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲٬۴۰۰ نیت بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

دوربین اصلی ۵۰مگاپیکسلی سونی (حسگر LYT-600) با لرزشگیر اپتیکال و دوربین ۸مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین سلفی ۲۰مگاپیکسلی مجموعه‌دوربین ردمی توربو۳ را تشکیل می‌دهند. این گوشی هوشمند از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای پاک‌کردن عناصر ناخواسته از تصاویر بهره می‌برد.

انرژی گوشی جدید شیائومی از باتری ۵,۰۰۰میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ وات تأمین می‌شود. ردمی توربو۳ سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های ردمی توربو۳ می‌توان به پشتیبانی از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی را به‌راحتی از فاصله دور کنترل کنند. همچنین ویژگی‌هایی مانند تولید زیرنویس و خلاصه‌سازی متن مبتنی‌بر هوش مصنوعی در آن وجود دارد. گوشی جدید ردمی از فناوری‌های ارتباطی WiFi-7، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی مدل ردمی توربو۳ در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۶ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به حدود ۳۸۶ دلار می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های سبز،‌ طلایی و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->